معرفی دیتاسنتر Redstation

1402/07/21
43 بازدید

دیتاسنتر Redstation چیست؟

دیتاسنتر Redstation انگلستان، تمامی سرویس های موردنظر را مطابق با بودجه‌های مختلف ارائه می‌دهد و همواره در تلاش است تا به بهبود ارائه محصولات میزبانی و برنامه‌ریزی‌های تجاری خود، ادامه دهد. لازم به ذکر است دیتاسنتر Resdatation، از سرورهای ساخته شده توسط شرکت “DELL” پشتیبانی می‌کند.

در مقاله امروز در وب سایت ایران هاستینگ 24 قصد داریم تا با دیتاسنتر Redstation بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

معرفی دیتاسنتر Redstation

دیتاسنتر Redstation، یک ارائه دهنده تجهیزات سرور است که در سال 1998 تأسیس شد و امروزه، میزبان هزاران وب‌سایت و ارائه دهنده سرورهای اختصاصی، برای مشتریان، در بیش از 50 کشور است. دیتاسنتر رداستیشن، از دولت بریتانیا تا شرکت‌های چند ملیتی و کسب‌وکارهای محلی، سرویس‌های میزبانی سریع و قابل اعتماد را برای هر میزان بودجه، ارائه می‌دهد.

Redstation، به طور مداوم در حال بهبود دامنه محصولات میزبانی خود بوده و سرمایه‌گذاری مستمر در فناوری، Redstation را قادر می‌سازد تا خدمات با کیفیت و قابل اعتماد ارائه کند و طیف کامل و دائمی از راه‌حل‌های تجاری را به مشتریان ارائه دهد.

تاریخچه دیتاسنتر Redstation

دیتاسنتر Redstation، در اوایل سال 1998 ساخته شد. در سال 2008، یک موسسه به نام IOMART، مرکز داده RapidSwitch و در سال 2013 مرکز داده Redstation را خریداری کرد. در سال 2016، این دو سایت، ادغام شدند و هر دو اکنون تحت مالکیت IOMART هستند و شرکت IOMART، به عنوان صاحب اصلی IP این دو دیتاسنتر، شناخته می‌شود.

IOMAR،که با 8 مرکز داده بریتانیا که سرورهای قدرتمند DELL را اجرا می‌کنند و قیمت‌های پایین‌تری، نسبت به سایر مراکز داده بریتانیا ارائه می‌دهد، RedStation را به یکی از محبوب‌ترین مراکز داده در بریتانیا و جهان، تبدیل کرده است. پیشرفت شرکت دیتاسنتر رداستیشن، ناشی از سرمایه‌گذاری در بهترین ابزارها و قابلیت‌های شبکه و مراکز داده است. اولین ایستگاه Rack Center Red، در گاسپرت، همپشایر، جایی که دفاتر شرکت نیز، در آن واقع شده‌اند، از سال 2017، افتتاح شد.

RedStation اکنون، بخشی از موسسه IOMART است که خدمات میزبانی وب را در بریتانیا و سراسر جهان، ارائه می‌دهد. هاب آن، در نزدیکی همپتون جنوبی قرار دارد و با دو خط 10 و 20 گیگابایتی، به مرکز اینترنت، در شهر لندن انگلستان، وصل است.

ویژگی‌های دیتاسنتر رداستیشن

دیتاسنتر Redstation، یک ارائه دهنده میزبانی وب مستقر در بریتانیا است که طیف گسترده‌ای از سرورهای اختصاصی تجاری قوی، قابل اعتماد و کاملاً قابل تنظیم را ارائه می‌دهد. از آنجایی که گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای مانند سرور مجازی انگلستان را نیز ارائه می‌دهد، به شما امکان پس‌انداز و برنامه ریزی برای مقیاس بندی آینده کسب‌و‌کارتان را نیز می‌دهد.

استفاده از سرور دیتاسنتر رداستیشن، آسان است و شامل کتابخانه‌های سیستم عامل از پیش ساخته شده است. شما می‌توانید، هر سیستم عامل و نرم افزاری را روی سرورهای این دیتاسنتر نصب کنید. به غیر از نصب سیستم عامل، هیچ ابزار دیگری برای پیکربندی خودکار در آن، وجود ندارد؛ بنابراین، باید در نصب سرورهای اختصاصی، توانایی و مهارت لازم برای پیکربندی آن را داشته باشید.

دیتاسنتر Redstation، به عنوان یک سرور سازگار با محیط زیست، شناخته شده و انواع سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس بر روی سرورهای مجازی این شرکت، قابل نصب هستند.

مزایای دیتاسنتر رداستیشن چیست؟

استفاده از سایت رسمی Redstation، آسان است و اطلاعات بسیار مناسبی در مورد شبکه، خدمات کامپیوتری و سرویس‌های میزبانی، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Redstation، در روند کار خود، از مراکز داده‌های متعدد، فوق‌العاده سریع، امن، مقیاس‌پذیر و شبکه‌های فیبری که تمامی آن‌ها تحت مالکیت شرکت رداستیشن است، استفاده می‌کند.

همچنین، یکی از مزایای اصلی استفاده از سرورهای اختصاصی دیتاسنتر Redstation، امکان شخصی‌سازی تمامی داده‌ها، درون آن است. شما می‌توانید، مواردی هم‌چون هارد دیسک، حافظه، تنظیمات RAID، سیستم عامل، کنترل پنل، نرم افزار و…، را با توجه به نیاز‌های خود پیکربندی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات