ویژگی های پرفکت مانی

1402/08/11
47 بازدید

آشنایی با ویژگی های پرفکت مانی

ویژگی های پرفکت مانی بسیار متنوع است. پرفکت مانی یک روش پرداخت آنلاین کاملا امن و قابل اطمینان است که نقل و انتقال پول از طریق اینترنت را تسهیل می‌کند. دوران مراجعه به بانک یا ایستادن در صف عابربانک برای نقل و انتقال پول، دیگر تمام شده است. پرفکت مانی فرصت‌های باورنکردنی برای انجام این امور فراهم کرده که هم کاربران در اینترنت و هم کارآفرینان و مالکان شرکت‌های کوچک و بزرگ می‌توانند تنها با داشتن کیف پول از آن‌ها بهره‌مند شوند. اکنون با این روش پرداخت، کاربران می‌توانند پول خود را در عرض چند دقیقه با کارمزد کمی به ارزهای دیجتال تبدیل کنند.

در مقالات قبل در وب سایت ایران هاستینگ 24 به معرفی پرفکت مانی، آموزش ثبت نام در پرفکت مانی و نحوه احراز هویت در پرفکت مانی پرداختیم. در مقاله حاضر قصد داریم تا با ویژگی های پرفکت مانی بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

ویژگی های پرفکت مانی

گزینه‌های Deposit پرفکت مانی

کاربران پرفکت مانی می‌توانند از طریق روش‌های مختلف و بسیار ساده‌ای موجودی حساب خود را شارژ کنند. برای شارژ کردن موجودی حساب خود، ابتدا باید به قسمت واریز یا Deposit وارد شوید. در ادامه به بررسی سایر ویژگی های پرفکت مانی می پردازیم.

انتقال داخلی

انتقال داخلی یکی از ویژگی های پرفکت مانی است. شما می‌توانید از طریق کاربران دیگری که حساب پرفکت مانی دارند، حساب خود را شارژ کنید. برای واریز وجه از حساب کاربران دیگر به حساب خود، باید نام کاربری (Member ID)، آدرس ایمیل یا شماره تماس خود را به ارسال کننده بدهید تا بتواند به حساب شما حواله انجام دهد. تراکنش‌های داخلی که بین کاربران انجام می‌شوند، شامل کارمزد هستند. مقدار این کارمزد متغیر است و به مبلغی که قصد دارید منتقل کنید بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارمزد انتقال داخلی پرفکت مانی می‌توانید به قسمت Fees در سایت آن مراجعه کنید.

انتقال الکترونیکی از بانک

یکی از ویژگی های پرفکت مانی انتقال الکترونیکی از بانک است. فقط کاربران احراز هویت شده می‌توانند این نوع تراکنش‌ها را انجام دهند. در صورتی که در سایت پرفکت مانی احراز هویت کرده باشید، به راحتی می‌توانید انتقال الکترونیکی از بانک انجام دهید. تنها کاری که برای این منظور باید انجام دهید، تکمیل فرم انتقال الکترونیکی از بانک و تعیین یک حساب بانکی برای انجام تراکنش‌ها است. به این ترتیب، می‌توانید مستقیما از حساب بانکی حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید

اکیدا توصیه می‌کنیم که هنگام تکمیل فرم انتقال الکترونیکی از بانک، تمامی مشخصات خواسته شده را تا جای ممکن کامل کنید. زیرا هر چه اطلاعات بیشتر و دقیق‌ترین وارد کرده باشید، راحت‌تر می‌توانید تراکنش‌های انجام شده را پیگیری کنید. پس از تکمیل فرم درخواست انتقال الکترونیکی از بانک، حتما گزینه پیش‌نمایش یا Preview را انتخاب کنید، تمامی جزئیات را با دقت بررسی کنید، ارائه دهنده اولیه و ثانویه را از لیست شرکای پیشنهادی انتخاب کنید و سپس روی گزینه ارسال یا Send کلیک کنید.

درخواست واریز شما ۲۴ ساعت بعد از ثبت توسط ارائه دهنده اصلی پذیرفته می‌شود. اگر به هر دلیلی ارائه دهنده اصلی نتوانست درخواست شما را تایید کند، یک ارائه دهنده دیگر جایگزین آن خواهد شد. حداکثر زمان پردازش سفارش برای هر ارائه دهنده 24 ساعت است. در صورت موفقیت آمیز بودن درخواست شما، یک ایمیل دریافت خواهید کرد و همچنین، یک پیام به صندوق پیام‌های شما در اکانت پرفکت مانی ارسال می‌شود که حاوی مشخصات و جزئیات تراکنش است.

از قسمت Deposit تراکنش خود نیز می‌توانید به این جزئیات دسترسی پیدا کنید. شارژ حساب پرفکت مانی از طریق این روش ممکن است ۵ روز کاری طول بکشد. حداقل مبلغ قابل انتقال از طریق این روش نیز ۳۰۰ دلار است.

انتقال اعتبار

یکی از ویژگی های پرفکت مانی انتقال اعتبار است. پرفکت مانی به شما اجازه می‌دهد برای واریز وجه به حساب خود، از کاربران دیگر وام بگیرید. اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید، باید درخواست وام بدهید. همچنین، برخی از کاربران به صورت داوطلبانه در پرفکت مانی پیشنهاد وام می‌دهند. شما می‌توانید این پیشنهادات را بررسی کنید.

اگر شرایط یکی از وام دهندگان با نیازهای شما مطابقت داشت، پس از تکمیل تراکنش توسط شما، پول به حساب‌تان واریز خواهد شد. جزئیات مربوط به مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نرخ بهره در درخواست‌های ارائه یا دریافت وام درج می‌شود. پرفکت مانی به عنوان پلتفرم اجرا کننده این معامله، هنگام قرض دادن پول کارمزدی دریافت نمی‌کند. فقط در صورت تقاضای انتقال پول به بدهکار، وام دهندگان باید کارمزد معمولی 0.5 درصدی را پرداخت کنند. علاوه بر این، وام گیرندگان نیز باید هنگام پس دادن وجه به وام دهنده 0.5 درصد کارمزد بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات