کیف پول لجر نانو ایکس چیست؟

1402/08/30
31 بازدید

آشنایی با کیف پول لجر نانو ایکس

کیف پول لجر نانو ایکس یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری است. کیف پول لجر نانو ایکس نسل جدید از کیف پول‌های سخت‌افزاری است که با قابلیت‌های پشتیبانی از گوشی هوشمند، صفحه نمایش بزرگتر و فضای ذخیره سازی بیشتر همراه است. در این بررسی قصد داریم تا به جنبه‌های مختلف کیف پول ارز دیجیتال لجر نانو ایکس از امنیت، طراحی سخت‌افزار و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بپردازیم تا ببینیم که آیا کیف پول لجر نانو ایکس از ارزش خرید بالایی برخوردار است یا خیر. قیمت فعلی لجر نانو ایکس حدود ۱۴۹ دلار است. این کیف پول نسبت به لجر نانو اس با توجه به امکاناتی که در آن تعبیه شده است از قیمت مناسبی برخوردار است.

در مقاله حاضر قصد داریم تا به آشنایی بیشتر با کیف پول لجر نانو ایکس بپردازیم. با ما در ایران هاستینگ 24 همراه باشید.

کیف پول لجر نانو ایکس چیست؟

کیف پول سخت افزاری محبوب لجر نانو ایکس در کنار یک سرور ترید می‌تواند قابلیت اطمینان و امنیت بالایی را برای تریدرها به همراه داشته باشد. تریدرهایی که قصد دارند از ایران نسبت به فعالیت خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند باید اقدامات بیش‌تری برای امنیت و حفظ سرمایه دیجیتال خود انجام دهند.

با توجه به محدودیت‌های کشور ایران برای فعالیت در پلتفرم‌های خارجی، نیاز است تا کاربران با استفاده از یک سرور مجازی ترید با آی پی ثابت خارجی، مانند یکی از شهروندان آن کشور در سطح اینترنت و در پلتفرم‌های ترید فعالیت کنند. هم‌چنین با نگهداری رمزارزها در یک کیف پول قدرتمند و ایمن مانند لجر نانو ایکس می‌توانند هرگونه احتمال هک و نفوذ و از دست رفتن سرمایه خود را به حداقل برسانند.

ویژگی‌های کلیدی لجر نانو ایکس

صفحه نمایش بزرگتر: با استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس می‌توانید آدرس کامل ارزهای دیجیتال را بدون اسکرول کردن مشاهده کنید.

نسخه موبایل: این کیف پول را می‌توانید برای موبایل (اندروید و IOS) از طریق Ledger Live Mobile دریافت کنید.

باتری قابل شارژ: دستگاه را می‌تواند بدون نیاز به کابل استفاده کنید.

Ledger Recover: یک سرویس اشتراک بازیابی عبارت جدید

جدیدترین ویژگی‌های کیف پول لجر نانو ایکس

استیکینگ (سپرده گذاری) و کسب درآمد

اگر به موضوعاتی نظیر این که ترید چیست و فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال علاقمند هستید باید با بهترین کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری و سخت افزاری مطرح و قابل اعتماد این حوزه نیز آشنایی لازم را داشته باشید. Ledger Live به تریدرها اجازه می‌دهد تا Tezos ($XTZ)، Tron ($TRX), Cosmos ($ATOM) و Algorand ($ALGO) را به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند این ارزهای دیجیتال را برای ایمن‌سازی شبکه‌های مربوط به خود قفل کنند و در ازای انجام این کار به آنها میزانی سود پرداخت خواهد شد. این ویژگی لجر نانو ایکس را به ابزاری بیش از یک کیف پول ارز دیجیتال ساده ارتقا می‌دهد، حتی می‌تواند به رشد دارایی‌های دیجیتال شما نیز کمک کند.

این کار را شما می‌توانید در سه مرحله انجام دهید: ابتدا، دارایی‌های خود را با ورود به Leger Live خود فریز کنید، حساب مربوطه را برای دارایی مورد نظر خود انتخاب کنید و روی Earn Rewards کلیک کنید. سپس یک پنجره پاپ آپ باز می‌شود. در آنجا شما می‌توانید مقدار دلخواهی را که می‌خواهید فریز کنید را انتخاب کنید. سپس ، به اعتباردهنده یا اعتباردهنده‌های خود که بلاک‌ها را در شبکه شما ایجاد می‌کنند، رأی دهید. ارزهای دیجیتالی که با ایجاد این بلاک‌ها به دست می‌آید دوباره بین رأی دهندگان توزیع می‌شود. در نهایت، با کلیک بر روی Claim در حساب مربوط به خود، جوایز خود را مطالبه کنید. جوایز هر 24 ساعت قابل مطالبه است.

مبادله

لجر یک ویژگی Ledger Swap را اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را از طریق Changelly مبادله کنید. نحوه کار این است که شما رمز ارز خود را از دستگاه خود به Changelly ارسال می کنید و Changelly ارزهای مبادله شده را برای شما پس می فرستد. برای استفاده از این ویژگی به این موارد نیاز دارید: یک دستگاه کیف پول لجر نانو ایکس، Ledger Live، برنامه برای ارز دیجیتالی که می خواهید مبادله و دریافت کنید، و در نهایت برنامه تبادل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات